lördag 14 juni 2014

Flygresan till Spanien

 Direkt efter kalaset för Vincent & Linus så hämtade vi upp Frida och åkte mot flygplatsen. Frida lämnade av oss och åkte hem igen, hon skulle passa Iza och ha våran bil medans vi var iväg. Vi mötte upp Emil, Carro & Sebbe på flygplatsen och så handlade vi lite och åt mat medans vi väntade på att få gå på flygplanet. Flyget lyfte vid 21.

 På flygplanet. Vi flög på kvällen och jag hade hoppats att barnen skulle somna, iaf Kasper. Men det hade dom inte tänkt.. Lucas har flugit förut så han tyckte att de va spännande att få flyga igen, men på slutet tyckte han att de blev väldigt tråkigt att sitta still. Kasper flög för första gången och först va de lite spännande, men de blev snart tråkigt att behöva sitta still så länge. Vi fick ta på oss bältet lite då och då, och de tyckte Kasper inte om för då satt han ju dessutom fast. Vi försökte roa oss på bästa sätt med spel, böcker, målarböcker och godis. Men i slutet blev Kasper arg, tillslut precis innan vi skulle landa så somnade Kasper i mitt knä.. Landaed ca 12 på natten. Sen sov han i min famn medans vi hämtade ut väskorna och hyrbilen. Sen mötte vi upp Johans pappa som kom och mötte oss med sin bil, Roland, Carina, Micke & Lisa hade bilat till Spanien och kom till huset lite tidigare under dagen. Så åkte vi efter till huset. 

 Kom fram till huset vid 2 på natten, kollade runt i det stora huset på 4 våningar som Carina hyrt. Här är några bilder på våningen längst ner, där jag & barnen skulle sova. Första bilden på vårat sovrum, andra bilden på toan som var innanför vårat rum. Tredje, fjärde & femte bilden på allrummet & matsalen utanför vårat rum. Sen fanns det även ett badrum till på den våningen och köket. Och även utgången till en stor fin uteplats med pool. Kasper somnade om snabbt i sängen och Lucas ville ha lite smörgås innan han också somnade. 

 Vi andra satt uppe en stund på uteplatsen och pratade. Vid 4 på morgonen gick jag & la mig bredvid barnen och sov jag också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar